- Впровадження соціальних послуг:
1) психологічних (надання консультацій з питань психічного здоров’я та поліпшення взаємин з оточуючим соціальним середовищем, застосування психодіагностики спрямовано на вивчення соціально-психологічних характеристик дітей з аутизмом та ситуації в родині, розроблення та впровадження програм психологічної корекції, надання методичних порад);
2) абілітації дітей з особливими потребами (служба ранньої допомоги дітям з психофізичними порушеннями , надання їм та їхнім родинам психологічної підтримки; консультування, підвищення рівня якості їхнього життя);
3)соціально-психологічної реабілітації (проведення: психологічного консультування дітей з аутизмом та їхніх родин; психолого-педагогічної корекції з урахуванням індивідуальних потреб кожної дитини; створення умов для здобуття дітьми з аутизмом освіти з урахуванням рівня їх підготовки)
4)соціально-педагогічних (проведення соціально-педагогічної корекції дітей з психофізичними порушеннями з урахуванням потреб дитини, створення передумов для входження іх у освітній простір);
5) інформаційних (надання інформації, обмін інформацією, консультування батьків, освітян, спеціалістів та дотичних до інклюзії осіб, а також поширення даної моделі через ЗМІ, за допомогою круглих столів, семінарів, конференцій, соціальної реклами).
2. Сприяння реалізації таких напрямків діяльності як:
*послідовного навчання фахівців корекційно-розвивального напряму, які працюють в садках, школах, центрах реабілітації де знаходяться діти з особливими потребами;
* впровадження ефективного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами у закладах освіти: алгоритмізація роботи учасників групи супроводу, командна взаємодія, робота над ІПР, реалізація, обмін досвідом;
* впровадження координації роботи педагогічних колективів освітніх закладів та команди фахівців центрів реабілітації (в тому числі – в режимі роботи виїзних бригад);
* розроблення методичних і дидактичних матеріалів на допомогу практикам та батькам дітей з особливими потребами;
* створення майданчика для стажування студентів – майбутніх фахівців та практиків;
*Організація роботи клубів: для підлітків з особливими потребами та для батьків дітей з особливими потребами.